Birdzz
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nieuwe Administrator

4 plaatsers

Ga naar beneden

een nieuwe administrator?

Nieuwe Administrator Vote_lcap67%Nieuwe Administrator Vote_rcap 67% 
[ 4 ]
Nieuwe Administrator Vote_lcap17%Nieuwe Administrator Vote_rcap 17% 
[ 1 ]
Nieuwe Administrator Vote_lcap16%Nieuwe Administrator Vote_rcap 16% 
[ 1 ]
 
Totaal aantal stemmen : 6
 
 

Nieuwe Administrator Empty Nieuwe Administrator

Bericht van Arend ma okt 25, 2010 8:35 pm

omdat de administrator al een tijd weg is vroeg ik me af, word het tijd voor een nieuwe admin?
Of een Compleet nieuw forum waar je fris kan opstarten?
stem hier!
(Laatste bezoek: wo nov 19, 2008 5:29 pm)
Arend
Arend
Eitje

Man Aantal berichten : 2
Registration date : 25-10-10

Over je Vogel
Vogelsoort:: Arend
Zwerm:: Een eenzame Arend
Partner:: Falco

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe Administrator Empty Re: Nieuwe Administrator

Bericht van Nascha ma okt 25, 2010 8:40 pm

Nieuwe administrator.

Ik geloof er in dat deze RPG met de juiste admin weer tot leven gebracht kan worden. Nee, ik vis zelf niet naar die taak: ik heb genoeg RPG's gehad en die zijn uiteindelijk allemaal gestorven. Iemand anders verdient het vast veel meer. Wink

Nieuw forum.. Zou op zich ook kunnen, maar ik twijfel. Een nieuwe admin lijkt mij een beter idee. Maarja, het ligt er aan wat de meerderheid vindt.
Nascha
Nascha
Eitje

Vrouw Aantal berichten : 21
Leeftijd : 27
Registration date : 21-09-08

Over je Vogel
Vogelsoort:: Kerkuil (a''
Zwerm:: I hope to get my own one day.
Partner:: geen

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe Administrator Empty Re: Nieuwe Administrator

Bericht van Pearl ma okt 25, 2010 8:47 pm

Vele zeiden laatst tegen mij dat ik eens een nieuw forum op moest starten. Ik vond het een goed idee, maar waarover zou het moeten gaan? Mijn idee ging meteen naar een vogel RPG, omdat ik vogels nou eenmaal vreselijk interessant vind.

Maar ik herrinnerde mij Birdzz, een vogel RPG waar ik een tijdje op heb gezeten. Ik ging er meteen heen maar tot mijn grote spijt zag ik dat het forum uitgestorven was. Meteen wou ik niet meer een eigen forum maken, maar nieuw leven in deze site blazen. Ik heb het hier ooit enorm naar mijn zin gehad, de site is goed opgebouwd en de skin is prachtig. Met een actieve leiding moet het niet moeilijk zijn om deze site weer als nieuw te krijgen.

Ik zou echt heel graag de/een admin van Birdzz willen zijn. Helaas heb ik nog steeds geen contact gekregen met Kika, de vorige admin. Ik wil haar taak echt niet overnemen, maar als ik alleen al mede admin word dan kan ik al veel doen. Iets te verliezen is er niet, want als mede admin kan ik de site toch niet verwijderen/skin bewerken dus ik kan bijna alleen maar goed doen.

Ik hoop dat ik Kika nog te spreken krijg, en misschien wil ze mij een kans geven om te helpen met de wederopbouw van Birdzz. En dan hoop ik dat ook jullie me kunnen helpen, door vaak online te komen en lekker te posten xD

~Pearl/Kim
Pearl
Pearl
Mod

Vrouw Aantal berichten : 47
Leeftijd : 28
Registration date : 22-03-08

Over je Vogel
Vogelsoort:: Ekster
Zwerm:: Thieves
Partner:: -

http://pokerpg.actieforum.com/forum.htm

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe Administrator Empty Re: Nieuwe Administrator

Bericht van Kika wo okt 27, 2010 7:54 pm

Hee allemaal,

Ik kreeg een email-notificatie dat er weer mensen actief waren op het forum, dus ik heb maar weer eens een kijkje genomen. Lijkt me super als het forum nieuw leven wordt ingeblazen, het concept lijkt me immers goed genoeg om ermee door te gaan. Vraag is echter hoe we dat kunnen doen? Alle hulp is welkom!

Grtz,
Kika Wink
Kika
Kika
Admin

Vrouw Aantal berichten : 92
Leeftijd : 31
Registration date : 20-01-08

Over je Vogel
Vogelsoort:: Quetzal
Zwerm:: -
Partner:: -

https://birdzz.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe Administrator Empty Re: Nieuwe Administrator

Bericht van Nascha wo okt 27, 2010 10:42 pm

Ik ben nog steeds voor een nieuwe administrator, desnoods wat nieuwe moderatoren.
Misschien ook vernieuwing in de groepen en ik denk dat reclame maken ook geen slecht idee is..

Misschien kan ik een vriendin hierheen krijgen.. ;o

(Over dat reclame, als men mij even wat vogelfilmpjes kan sturen via PB ofzo kan ik proberen er een soort trailer van te maken? Met de nadruk op proberen, want echt goed ben ik niet met die film-maak-programma's xD)
Nascha
Nascha
Eitje

Vrouw Aantal berichten : 21
Leeftijd : 27
Registration date : 21-09-08

Over je Vogel
Vogelsoort:: Kerkuil (a''
Zwerm:: I hope to get my own one day.
Partner:: geen

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe Administrator Empty Re: Nieuwe Administrator

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum